1393486164_shutterstock_114759688-

شرکت کارگزاری رسمی بیمه آراد آتیه ایرگان (سهامی خاص) از متقاضیان واجد شرایط  آیین نامه ۵۴ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دعوت به عمل می آورد.

دریافت فرم همکاری 

خواهشمند است، متن زیر را با دقت مطالعه کنید، سپس در صورت تمایل،فرم همکاری را با دقت تکمیل کرده و به ایمیل شرکت به آدرس bimehkadeh@gmail.com ارسال فرمایید.

ظرفیت پذیرش در هر دوره ، محدود به ۲۰ نفر می باشد.

قابل توجه کسانی که خود را لایق درآمد زایی می دانند، نه حقوق ثابت
فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند
قابل توجه کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند
قابل توجه کسانی که می خواهند برای رشد و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران
و
قابل توجه علاقه مندان به امر فروش و بازاریابی حرفه ای

روند اعطای رسمی نمایندگی بیمه های زندگی:
۱) ارسال رزومه
۲) بررسی فرم اطلاعات متقاضیان
۳) تماس با متقاضیانی که فرم اطلاعات و رزومه آنها به تایید رسیده است
۴) حضور متقاضیان در جلسه مصاحبه
۵) قبولی در جلسه مصاحبه
۶) گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه های زندگی
۷) قبولی در آزمون
۸) گذراندن دوره تخصصی بیمه های زندگی حین کار

مزایای اخذ نمایندگی از شرکت کارگزاری رسمی بیمه آراد آتیه ایرگان:
۱) اعطای کد رسمی از اولین روز کاری
۲) اعطای پروانه نمایندگی رسمی بیمه های زندگی
۳) درج سابقه رسمی شما در سطوح ملی و بین المللی
۴) آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا (MDRT)
۵) بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی
۶) اعطای گواهینامه رسمی دوره آموزشی از شرکت کارگزاری بیمه
۷) امکان بهره گیری از دفتر رایگان و امکانات آن
۸) امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی
۹) امکان تشکیل تیم فروش

توجه !توجه !توجه !

سوالات متداول:
سوالات ذیل در جهت آشنایی بیشتر، در خصوص نحوه فعالیت شما در شرکت سهامی کارگزاری رسمی بیمه آراد آتیه ایرگان می باشد، لذا با مطالعه دقیق آن می توانید اطلاعات جامعی در این مورد کسب نمایید

(سوالات ذیل توسط کارشناس شرکت پاسخ داده شده است).

 ۱) آیا این تجارت مناسب من می باشد؟
این تجارت مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید ، که تمامی این امکانات را شبکه فروش شرکت کارگزاری بیمه آراد آتیه ایرگان( سهامی خاص) برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است.
در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران و سازمانها. در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند.

همچنین مناسب افرادی است که:
خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.
به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.
علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.
روابط عمومی بالایی دارند.
علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.
و
به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.

۲) این تجارت مناسب چه کسانی نمی باشد؟
افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند.

افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی هستند.
افرادی که به دنبال پیشرفت مالی نیستند.
افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و نه توانایی های فردی خویش.
افرادی که هدفمند نیستند.
افرادی که ابتکار عمل ندارند.
افرادیکه با انگیزه و پرشور نیستند.
افرادیکه آینده نگر نیستند و برنامه ریزی بلند مدتی برای کسب و کار خود ندارند.

۳) جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟( آیا کار من ویزیتوری است؟)
متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که شرکت کارگزاری بیمه آراد آتیه ایرگان و شبکه فروش آن در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.

در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان شرکت نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.
کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از بگستراند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه های زندگی فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آینده خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و….. نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان  بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه ۵۴) نزد مردم و جامعه می باشد.

نمایندگان بیمه های زندگی، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

۴) تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟
در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در نمایندگی آئین نامه ۵۴ بیمه مرکزی، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در ساختمان شرکت کارگزاری بیمه آراد آتیه ایرگان کسب و کار خویش را آغازمی نماید.

در آئین نامه ۵۴، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.
در آئین نامه ۵۴ شبکه فروش، کلیه حمایت ها در زمینه تجارت(تبلیغات، اصول مذاکرات، اصول فروش، استراتژی بازاریابی و ….) و در نهایت بازاریابی از شما به عمل می آید.

۵) حمایت شرکت کارگزاری بیمه از نمایندگان خود به چه میزان و چگونه می باشد؟
شرکت کارگزاری بیمه آراد آتیه در غالب شبکه فروش، علاقه مندان به اخذ کد طبق آئین نامه ۵۴ بیمه مرکزی را در زمینه های آموزشی، بازاریابی، تبلیغاتی و تکنیکی حمایت می کند تا بتوانند در ابتدای کار خویش از افراد موفق در این تجارت به صورت رایگان کسب تجربه نمایند و سریع تر به درآمد زایی، بدون سرمایه و هزینه های اولیه، دست یابند.

۶) شبکه فروش شرکت کارگزاری بیمه آراد آتیه چه خدماتی را به نمایندگان خود ارائه میدهد؟
شبکه فروش شرکت با برخورداری از کادر مدیریتی مجرب و توانمند در زمینه فروش و بازاریابی، به علاقه مندان جهت اخذ کد نمایندگی آئین نامه ۵۴ و در راستای درآمد زایی بدون هزینه و سرمایه اولیه نمایندگان، خدمات ذیل را ارائه می دهد:

آموزش حرفه ای تکنیک های فروش و مذاکرات
هموار کردن مسیر فروش و بازاریابی از طریق ایجاد و تدوین استراتژی های نوین فروش و بازاریابی
شناسایی مشکلات کاری و فنی نمایندگان و حل آن در راستای افزایش سطح درآمد آنان
شناسایی بازار هدف
تحلیل و تحقیق از بازار
معرفی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم از طریق استراتژی های تبلیغاتی
و در نهایت بازاریابی
برگزاری همایش و دوره های آموزشی جهت رشد و ارتقای سطح کیفی نمایندگان

در راستای حمایت شبکه فروش از نمایندگان آئین نامه ۵۴ بیمه مرکزی، دوره های آموزشی حرفه ای و رایگان در کارگاههای آموزشی برگزار می شود؛ جزئیات دوره آموزشی تخصصی و کاربردی ویژه نمایندگان به شرح زیر می باشد:
طول مدت دوره آموزشی: ۹۵ ساعت
۳۰ ساعت آموزش تخصصی دانش بیمه در ابتدای کار
۶۵ ساعت آموزش تخصصی در حین کار

۷) درآمدزایی در نمایندگی بیمه های زندگی به چه میزان است؟
میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. سرپرستان و پشتیبان های فروش، مهارتهایی را به شما آموزش می دهند و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند تا بتوانید ماهیانه درآمدی حداقل معادل ۸۰۰ هزار تومان بابت ۵ ساعت کار در روز ، به دست آورید. نمایندگانی هم بوده اند که در همین مدت زمان و یا بیشتر از آن توانسته اند به درآمدی بیشتردست یابند.

۸) چقدر مردم به این بیمه نامه نیاز دارند؟( تا چه حد در این فعالیت امکان پیشرفت مالی وجود دارد؟)
هر فردی در زندگی خود از فجایع و خطراتی که ممکن است گریبانگیر وی شود می ترسد، همچون فوت، حادثه، از کار افتادگی، کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی، هزینه درمان بیماری های صعب العلاج، عدم امنیت شغلی و درآمدی، عدم استقلال مالی، تامین نبودن فرزندان در آینده و

از آنجایی که بیمه زنددگی تمام این ترس ها و خطرات را پوشش میدهد، مردم، استقبال بسیاری از این بیمه نامه داشته اند و خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت منافع مالی خود کوشا باشید.

۹) استقبال مردم از این بیمه های زندگی در چه حدی است؟
اگر مردم بدانند که خدمت فوق که از سوی شرکت های بیمه ای ارائه میشود، چه منافعی برایشان ایجاد می کند، بی شک بر اساس توان مالی خویش( از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در سال) از آن استفاده می کنند و در شرکت های بیمه، سرمایه گذاری می کنند.

۱۰) میزان رشد سازمانی در این فعالیت چگونه است؟
به محض ورود با عنوان کارشناس فروش، آغاز به کار می کنید، سپس بر اساس میزان فروشتان و طبق قرار داد حقوقی شما، به ترتیب به درجات نماینده فروش، مدیر فروش، سرپرست فروش و مدیر ارشد فروش ارتقا پیدا خواهید کرد.

در ضمن شما بابت فعالیت خود، تنها در سال اول، تا پایان قرار داد مشتری که قرار دادی بلند مدت می باشد( بعنوان مثال ۱۰ تا ۷۰سال) کارمزد دریافت نمایید

۱۱) میزان رشد بین المللی در این فعالیت چگونه است؟
کسانی که در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام MDRT گرد هم می آیند و از تجربیات افراد موفق در عرصه بین المللی استفاده می کنند و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.

مراکز استانی مورد نظر جهت اعطای نمایندگی آئین نامه۵۴:
تمام مراکز استان ها می باشد
شهرستان های مورد نظر:
تمام شهرهای کشور

ظرفیت پذیرش هر دوره ، محدود به ۲۰ نفر می باشد.

متقاضیان محترم پذیرش نمایندگی فروش بیمه های زندگی ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ساعت ۸صبح الی ۸ شب با  شماره ۱۴۲ ۷۰ ۳۲۴ – ۰۱۱ تماس حاصل نمایید.

پیروز و سربلند باشید